Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

<<

borys78

Posty: 59

Dołączenie: 12 Lut 2014 21:25

Post 21 Mar 2014 15:04

Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

Witam,
drodzy koledzy planuję zakup Insigni. Zastanawiam się, czy po 150 tys. flex ride nie zrobi spustoszenia w moim portfelu?
Czy jest ono w miarę bezawaryjne? Czy faktycznie są różnice pomiędzy poszczególnymi trybami tak, że warto było za nie dopłacić?
Dodam, że bardziej zależy mi na komfortowej jeździe, niż na sporcie.

Pozdrawiam
Andrzej
<<

IIRAVAII

Posty: 72

Dołączenie: 05 Lis 2013 22:07

Miejscowość: Kraków

Post 21 Mar 2014 20:49

Re: Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

Jeżeli bardziej zależy ci na wygodzie to jest w FLEX-RIDE tryb TOUR :) Ja mam w swojej insigni i jestem pozytywnie nastawiony do tego bajeru. problemów 0 przebieg 138 tys.

Forum Opel Insignia poleca:

<<

Jaca

Awatar użytkownika

Posty: 145

Dołączenie: 15 Sty 2011 19:44

Miejscowość: Warszawa

Post 21 Mar 2014 21:28

Re: Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

Wczesniej miałem zawieszenie podstawowe, teraz FlexRide, zmiana komfortu dużo na plus... Jest spora różnica nawet w trybie podstawowym...
Old School Team
<<

Swave

Posty: 28

Dołączenie: 08 Gru 2013 10:13

Post 21 Mar 2014 21:51

Re: Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

Witam.Ja nieuchronnie zbliżam się do 190tyś km i jak na razie miodzio,żadnych problemów.
<<

ike

Posty: 462

Dołączenie: 08 Wrz 2012 15:29

Miejscowość: Warszawa

Post 21 Mar 2014 21:59

Re: Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

ja po 140 robiłem remont flexride, amorki średnio po 1300 zł, poduszki mcpersona, drążki , wachacze przód, tuleje tył : circa 5000 zł z wymianą bez tylnych amorków oraz sprężyn. Powód - coś stukało (poducha mcpersona prawa) oraz zawias z tyłu nie był wystarczająco sztywny jak w nowym wozie (tył jakby nie nadążał za przodem przy małych korektach jazdy. No i szybko ząbkowało mi względnie drogie opony z tyłu i regulacje zbieżności mało dawały.
Amortyzator flexride po 140 tyś na płytach dawał 75 % ale jak go zdemontowałem to sorry ale oba przednie odbijały ze 40 sekund, nowy w 10 sekund. Wymiana kompletu tulei z tyłu (18-22 sztuk) to jest wyzwanie. Chyba że wymieniać kompletami z bananami. Wtedy cena idzie ostro w górę bo bananów jest z 6 plus łączniki. Nie ruszałem za to jeszcze magla o dziwo ani końcówek drążków.
<<

Yasiek

Posty: 26

Dołączenie: 28 Paź 2013 18:05

Miejscowość: Trójmiasto

Post 24 Mar 2014 21:42

Re: Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

U mnie 195tyś i FlexRide ma się bardzo dobrze. Uwielbiam sport jak lecę w trasie sam, a z żoną często na trybie Tour - szybciej zmienia mi biegi w automacie i ładnie buja.
<<

maniunio57

Posty: 88

Dołączenie: 03 Mar 2013 14:59

Post 25 Mar 2014 19:53

Re: Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

u mnie przy 140tkm przegniła końcówka elektryczna od amora :oops: ale dzięki temu forum :D :P kupiłem samą końcówkę od zepsutego amora astry i zlutowałem i jest ok :D jazda z flexride to totalna bajka :P
<<

Yasiek

Posty: 26

Dołączenie: 28 Paź 2013 18:05

Miejscowość: Trójmiasto

Post 25 Mar 2014 22:26

Re: Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

Ja się zastanawiam nad wymianą IDS na zwykłe amory ale z trybem sport (nie działa tylko usztywnienie zawieszenia) - czasami jak mnie wytrzęsie na polskich dziurach to aż zęby bolą :(
<<

rafreg

Posty: 24

Dołączenie: 18 Sty 2013 10:49

Post 01 Wrz 2018 08:35

Re: Zawieszenie podstawowe vs flexride po 150 tys.

264 Tysiące i bez żadnych problemów. Nawet wczoraj byłem na ścieżce diagnostycznej i amortyzatory wykazują 82 - 88 %. Diagnosta był w szoku.

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Zawieszenie

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron