Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

<<

poncki

Posty: 6

Dołączenie: 27 Cze 2017 09:51

Post 27 Cze 2017 16:06

Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Chciałem podzielić się opinią na temat ASO Opla Hornet we Wrocławiu. Odradzam, przestrzegam, nie polecam. Brak wiedzy, profesjonalizmu i tragiczne podejście do klienta. Bardzo ciężki kontakt, bez słuchania tego co mówi klient. Przekazana przy pierwszej wizycie informacja o możliwej usterce czujnika została zignorowana, co potem oczywiście się potwierdziło. Samochód naprawiany na wyczucie bez konkretnej diagnozy, wypuszczony z błędem w komputerze, wraca na lawecie. Kolejne serie błędnej diagnostyki, brak kontaktu i zero reakcji. Diagnoza ostateczna - przełożenie części z innego samochodu (??) - wykonana darmowo jako gest handlowy firmy – oznajmił, po trzech tygodniach salon ASO Opla Hornet we Wrocławiu. Nie polecam. Lepiej znaleźć dobrego mechanika który zna się na tym co robi, chyba że ktoś musi wlać płynu do spryskiwaczy albo zmierzyć ciśnione w oponach to można zaryzykować w Hornet.
<<

uxof

Posty: 6

Dołączenie: 20 Lis 2015 00:43

Post 29 Cze 2017 15:14

Re: Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Nie często się udzielam na tym forum, ale ja tam kupiłem Insignie w Hornecie, robiłem już przegląd, wymianę opon i malowałem teraz zderzak jak mnie na parkingu porysowali. Miałem też robioną na gwarancji wymianę czujnika od regulowanego zawieszenia flex ride. Problemu nie znaleźli co prawda od razu, ale dopiero za drugim razem, przy czym przy pierwszej wizycie tłumaczyli mi, że od tego jest jeden układ i w nim psują się dwie rzeczy, albo wiązka, albo czujnik i komputer diagnostyczny wskazał na nieprawidłowość w całym układzie nie wskazując która część i trzeba sprawdzić czego wymiana pomoże. A jako, że też znam się trochę na układach elektrycznych bo zajmuje się sprzętem medycznym, to jak dla mnie to tłumaczenie miało jak największy sens. Więc ja tam ze wszystkich wizyt jestem bardzo zadowolony. Tak w ogóle to jako jedyni we Wrocławiu mieli wersję 2.0 Turbo 250KM w automacie do jazdy próbnej i to dzięki nim się zdecydowałem i kupiłem właśnie ich demo. Poza tym widać, że zależy im na opinii Klienta, bo po zakończonej usłudze dzwonili za każdym razem, żeby się upewnić czy wszystko było ok. Nie wiem czy "dobry mechanik" będzie się przejmować opinią i dzwonić do Klienta po wizycie... To tak jak z handlarzami. Można kupić taniej u jakiegoś bo trochę szukałem takiego auta, ale czy potem będzie się taki przejmować, że coś się stało? Wątpię... Więc ja tam polecam. I kiedyś też polecałem firmę Vagtune z obornik śląskich, która podnosiła mi moc auta na 290KM i jeżdżę już ponad rok i dalej nic się nie dzieje więc polecam tym bardziej :)

Forum Opel Insignia poleca:

<<

poncki

Posty: 6

Dołączenie: 27 Cze 2017 09:51

Post 30 Cze 2017 12:52

Re: Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Do mnie nie zadzwonili ani razu.... może jakbym kupił u nich demo 2.0 Turbo. Serio to nie kupiłbym u nich nawet pudełka wykałaczek. Straciłem kupę kasy na lawety itp. oni nawet przepraszam. Żadnego gestu mimo prób rozmowy. Odradzam szczerze Hornet we Wrocławiu, a miałem do czynienia z ASO wielu marek.
Ostatnio edytowany przez poncki, 07 Lip 2017 00:24, edytowano w sumie 1 raz
<<

amstaf11

Posty: 40

Dołączenie: 22 Lip 2010 17:25

Post 30 Cze 2017 13:39

Re: Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Kolego Poncki
Bóg z tego co pamiętam robi tylko możliwe cuda....może kupiłeś złom z cofanym licznikiem i oczekujesz że salon za parę groszy zrobi ci nówkę :P Daremne żale - próżny trud, Bezsilne złorzeczenia! Przeżytych kształtów żaden cud Nie wróci do istnienia. Adam Asnyk prawie 180 lat temu a jak się dzisiaj sprawdza.... :D Ja nigdy nie miałem problemu w kontaktach z tym salonem a kupiłem tam 4 nowe samochody :D Na pewno jeśli byłoby coś nie halo to kolejne auta kupowałbym u kogoś innego :D
Każdy samochód który po 4 latach sprzedawałem miał cene adekwatną ( wyższą od rynkowej ) każdy nabywca płakał i biadolił ale ten który kupił dzwonił potem i mówił że nie żałuje zakupu, a przecież za stan techniczny auta odpowiadał Hornet :D Coś moje doświadczenia nie korespondują z twoim żalem :D Tak więc sprzedawaj swoje wykałaczki dalej i płacz.... ;)
<<

poncki

Posty: 6

Dołączenie: 27 Cze 2017 09:51

Post 30 Cze 2017 14:13

Re: Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Panie kolego, każdy ma prawo do swoich opinii a czy mam płakać ja, czy oni powinni to już zostaw...Nie będę się uniżał do Twego poziomu. Dodam tylko że auto było kupione u nich, i nie pisze że były tam jakieś wady, a już na pewno nie kręcony licznik - przynajmniej mam taką nadzieję. To była zwykła usterka standardowa dla tego modelu i powinna być usunięta w jeden dzień, a nie po trzech tygodniach ściemniania, opowiadania jakiś bzdur, nabijania klienta na ogromne koszty, itp. Jak dla mnie to możesz sobie jeździć do nich nawet na obiady, nic mi do tego. A ja także, zwłaszcza Twoich rad nie potrzebuje i do płaczu mi daleko.
Ostatnio edytowany przez poncki, 06 Lip 2017 21:11, edytowano w sumie 1 raz
<<

amstaf11

Posty: 40

Dołączenie: 22 Lip 2010 17:25

Post 03 Lip 2017 08:24

Re: Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Kolego Poncki
Dziękując za zniżenie się do mego poziomu ( sarkazm jesli nie zrozumiałeś :D )jak sam twierdzisz po 3 tygodniach wizyt w serwisie dopiero stwierdziłeś niekompetencje serwisu cóż nie świadczy to dobrze.... może nie rozłożyli przed wejściem czerwonego dywanu, a może obiadek był niesmaczny... ( sarkazm j.w. :D ) może prawda o samochodzie była zbyt słona :D de gustibus non est disputandum ( jesli masz dostęp do netu to sprawdzisz co to znaczy ). Forum służy zainteresowanym do wymiany swoich rzeczowych uwag. Wypowiedzi nie poparte rzeczowymi uwagami ( nie napisałeś czego dotyczyły twoje wizyty i dlaczego uważasz że zostałeś źle potraktowany po prostu ZERO konkretów ) a jedynie "ulotne myśli " mają charakter czarnego pr ( jeśli nie znasz j.w. ). Jeśli do niczego nie potrzebujesz uwag i opinii innych to po co się produkujesz na forum czyba że to rodzaj terapii szkoda tylko że z udziałem innych :D
Jednak życzę ci ( bez sarkazmu ) jak i innym śledzącym post doprowadzenia samochodu do stanu umozliwiającego jego bezpieczną eksploatację i zadowolenia z jego użytkowania. Jak opadną emocje :D napisz czego dotyczyła naprawa i jak sobie z nią poradziłeś ( obiecuję że nie skomentuję :D ). Powodzenia :D
<<

poncki

Posty: 6

Dołączenie: 27 Cze 2017 09:51

Post 05 Lip 2017 16:12

Re: Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Dziękuje i także życzę spokojnej i bezpiecznej jazdy. A teraz do rzeczy, gdzie byś skierował lawetę, która zabiera Twoje auto po przejechaniu 50 km od naprawy z tymi samymi usterkami. Czy po zapłaceniu faktury na ponad 2000 zł zawiózł byś do innego ASO? Jeszce raz podkreślę, bo widzę problemy ze zrozumieniem tekstu, auto było zakupione niedawno u nich, także nadal mam nadzieję, że nie ma tam żadnych wad ukrytych. Moja uwaga byłą rzeczowa i konkretna. Unikać tego ASO. Chyba nie myślisz, że cała dokumentację umieszczę tu na forum, dla Twojego zaspokojenia. Wszystkie informacje, faktury, zlecenia naprawy oraz maile do Opel Polska i salonu Hornet są dostępne u mnie - to żaden czarny PR. Jeśli chcesz bardzo podam Ci adres pod który możesz się z ze mną w tej sprawie kontaktować i ewentualnie uzyskać bliższe szczegóły. Sprawa, jak myślę, będzie miała swój ciąg dalszy. Otóż, naprawa dotyczyła dość powszechnej w tych silnikach usterce - zużycie koła zmiennych faz rozrządu i wymiana zaworu podciśnienia. Usterki słyszalnej, wyczuwalnej, którą wskazano już mechanikom przy przekazaniu auta. Dodam tylko, że decyzja o naprawie tam podyktowana była rzekomo jakością usług w ASO, tym że auto było tam zakupione i zawsze serwisowane. Najgorszy był brak kontaktu, ciągła ściema i żadnej chęci rozmowy. Skończyło się to naprawą kosztującą z lawetami grube tysiące, bez żadnego gestu ani poczucia zlej roboty ze strony ASO. Twoje insynuacje oraz żałosne komentarze o terapii i "ulotnych myślach" zachowaj dla siebie. To nie forum poetyckie, a Ty nie jesteś Broniewski. Kulturalnie zapytasz to ja zawsze odpowiem. Nie szkoda Ci czasu na pisanie tego?
Ostatnio edytowany przez poncki 07 Lip 2017 00:26, edytowano w sumie 3 razy
<<

PracownikHornetu

Posty: 1

Dołączenie: 06 Lip 2017 14:03

Post 06 Lip 2017 14:09

Re: Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Szanowny Panie,

Stanowczo zaprzeczamy jakoby samochód był sprzedany jako Gwarantowany Używany!
Prosimy nie rozpowszechniać nieprawdziwych informacji!

Wszystkie samochody sprzedawane w programie OGSU wyjeżdżają od nas po dokładnym przez nas zbadaniu, z certyfikatem sprawdzenia 100 kluczowych punktów w samochodzie, z pisemną, minimum 6-cio miesięczną Gwarancją.

Pragniemy przypomnieć historie tego pojazdu:
Otóż samochód został odkupiony od nas bezpośrednio przez komis zajmujący się sprzedażą samochodów używanych w Kluczborku. Na samochodzie nie było naszej marży. Zaznaczamy przy tym, że współpracujemy z różnymi komisami samochodowymi dając im czasem możliwość zarobienia na sprzedaży samochodów, których my nie chcemy oferować w programie OGSU. To właśnie ten komis zdecydował, że chce od nas odkupić ten pojazd w celu dalszej odsprzedaży. W związku z tym oczywiście cały ewentualny zarobek na samochodzie, ale również i pełne ryzyko za transakcje leży po stronie tego komisu.

Jeżeli dany komis odkupił samochód (bez naszego zarobku) a następnie wmówił Klientowi, że samochód jest Gwarantowanym Samochodem Używanym po sprawdzeniu i przeglądzie, pochodzącym z firmy Hornet to po pierwsze jest to bardzo nie ładne „handlarskie” zagranie a po drugie, pretensje należy kierować właśnie do sprzedającego pojazd! Samochód nie był przez nas sprawdzany przed odsprzedażą do komisu a odpowiedzialność za jego sprawdzenie leżała po stronie kupującego, który zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i potwierdził ten fakt na stosownych dokumentach.

Gdybyśmy sprzedawali pojazd Klientowi finalnemu to posiadałby on Gwarancję, na podstawie której usterka byłaby bezpłatnie naprawiona.

Co do przebiegu procesu naprawy to przypominamy, że Pan jako Klient w ogóle w tym nie uczestniczył i jedyny Pana kontakt ograniczył się do odbioru samochodu. Wszystko inne było załatwiane ze sprzedawcą, który sprzedał Panu samochód. W związku z tym nie wie Pan jaki był faktyczny proces przebiegu tej naprawy i wie Pan jedynie to co zostało Panu przekazane przez Pańskiego sprzedawcę. Niestety prawda jest taka, że to sprzedawca próbował na wszystkie sposoby zminimalizować swoje koszty (jako odpowiadający za sprzedaż pojazdu) i głównie to spowodowało, że Pan był tak długo bez samochodu. Nasza diagnoza była postawiona po jednym dniu. Reszta to oczekiwanie na decyzję komisu co robić z samochodem. Czy naprawiać u nas, czy zabrać lawetą gdzieś indziej, gdzie zrobią to taniej, a może my damy jakiś rabat itp. Itd…

Informujemy również, że wybór naszego serwisu był słuszny i nie przypadkowy. Pański sprzedawca dobrze wiedział gdzie najlepiej oddać samochód do naprawy ponieważ zna naszą firmę od dłuższego czasu. Do tego przypominamy, że koło faz rozrządu kupione u nas okazało się fabrycznie wadliwe, ale dzięki temu, że odpowiadał za nie GMPL, zostało wymienione na gwarancji na nowe, wolne od wad. A takie rozwiązanie sytuacji może zagwarantować jedynie ASO.

Reklamacja owszem, trafiła do GM PL, ale została odrzucona. Wszelkie pretensje, które kieruje Pan do nas powinny być skierowane do sprzedawcy Pańskiego auta ponieważ całą odpowiedzialność za stan pojazdu i czas oczekiwania na naprawę ponosi właśnie on.

Może Pan również o tym nie wie, ale sugerowaliśmy Pańskiemu sprzedawcy, że jeżeli nie zgadza się z naszą diagnozą to możemy powołać rzeczoznawców, którzy rozstrzygną tę kwestię a ich koszty pokryje winny. Jednakże Pański sprzedawca znając sytuację (zapewne nie przekazując całości obrazu Panu) postanowił nie narażać się na kolejne koszty.

Na przyszłość radzimy bardziej przemyślane zakupy i mniej zaufania do ludzi, którzy na co dzień zajmują się flotową sprzedażą Peugeotów a po godzinach sprzedają „Gwarantowane” używane Ople...

I oczywiście rozumiemy, że dysponuje Pan zakrzywionym obrazem całej sytuacji, dlatego postanowiliśmy go Panu wyklarować, ale zastrzegamy, że nie będziemy prowadzić w tym temacie dalszej dyskusji.

Przy okazji dziękujemy Panom amstaf11 oraz uxof za ciepłe słowa oraz za informacje na temat zamieszczania takich postów przez Pana poncki na tym forum.
<<

poncki

Posty: 6

Dołączenie: 27 Cze 2017 09:51

Post 06 Lip 2017 16:38

Re: Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Szanowny Panie, całkowity brak zrozumienia.
Po pierwsze Tu nikt nie powołuje się na żadną waszą gwarancję OGSU, nikt nie pisał że auto było objęte gwarancją. Auto było kupione w ASO Hornet i taka jest jego historia, także raczej przebieg wiarygodny. (To do Pana amstaf1). Jeszcze raz powtórzę chodzi o kwestię naprawy. Po sekundo, stwierdzenie diagnozy w jeden dzień to nieprawda, gdyż diagnoza ta była niepełna i uniemożliwiła dalszą jazdę. Mimo to, po kilku dniach auto zostało mi wydane i zapewniono mnie, że auto odbyło testy i jest gotowe do jazdy. Auto wrocilo na lawecie po 50km. Próba zepchnięcia winy na wadę fabryczną, oraz oczernianie osób uczciwych, wierzących w uczciwość ASO (jak właściciel komisu) to typowa zagrywka na oczyszczenie swojej niekompetencji. Bo tu tylko o to chodzi, o naprawę. Nie o właściciela komisu. Bo to on upierał się, żeby zawieźć auto do was, bo liczył na rzetelną naprawę.
Jeszcze raz, całkowicie zaprzeczam, jakoby wspomniany właściciel komisu wspominał mi o jakimś programie gwarancji. Co do zakupu auta, było to w kontekście przebiegu i tego gdzie auto było serwisowane.
Z całą mocą podkreślam że oboje, tzn ja i właściciel komisu uczestniczyliśmy w procesie naprawy tego samochodu. Nikt nie wspominał o jakichkolwiek roszczeniach gwarancyjnych przy oddaniu samochodu do naprawy. Chodziło tylko o rzetelną naprawę. Bzdurą jest także rzekomo wada fabryczna koła zmiennych faz rozrządu, potem wersja - zły olej. Przy odbiorze, jestem świadkiem, jak powiedziano wyraźnie, że winowajcą okazał się być zawór podciśnienia, że tym razem już na lawecie nie wrócę.
I na tym się kończy wyobraźnia Panów z ASO. Jak oglądam na TVN Turbo Kamera, to retoryka jest identyczna. Wszyscy winni, tylko nie ASO. I to właśnie tam ten przypadek, nadaję się do tego programu.
Zdania swojego nie zmienię. Odradzam korzystanie z tego ASO. Na tym forum, ten temat, uważam za zakończony.
<<

amstaf11

Posty: 40

Dołączenie: 22 Lip 2010 17:25

Post 06 Lip 2017 19:50

Re: Tragiczna jakość usług ASO Hornet we Wrocławiu

Kolego Poncki
Kończąc wątek zgodnie z twoją sugestią chciałbym ci tylko zasugerować skorzystanie z rękojmi za wady ukryte. Jeśli kupiłeś samochód jako konsument masz prawo do dochodzenia swoich praw na drodze sądowej w bardziej uproszczony sposób. :evil: Jeśli jako przedsiębiorca sprawa jest bardziej skomplikowana bo nie ma przy rozpatrzeniu roszczenia z rękojmi terminu na jej rozpatrzenie jesli nabywca jest przedsiebiorca :o Dziwnym się tylko wydaje fakt że uczciwy właściciel komisu kupuje auto od serwisu który nie chce firmowac jego sprzedaży reklamując jego zalety przyszłemu nabywcy faktem że pochodzi z serwisu Opla. Zaiste kalambur :shock: :D Widocznie stan samochodu nie odpowiadał standartom opla co do stanu technicznego :D i jest to fakt niepodwarzalny i nie podlegający innym ustaleniom :( cała reszta to tylko walka o prowizje od sprzedaży :D szkoda że zostałeś wmanewrowany bo stroną winien być komis a nie nabywca ( chyba że był poinformowany o wadach a po prostu cena zrobiła swoje ) :D Przymusu do korzystania z serwisu jak do tej pory nie ma :D Ja mogę tylko powołać sie na przykład mojego przyjaciela który posiadając wadliwy silnik grupy VW (tfsi) już drugi raz go naprawia u "polecanych" mechaników a łączna cena naprawy zblizona jest do ceny naprawy w serwisie gdzie miałby gwarancję usługi :D a przede wszystkim zwolnienie z rękojmi (w zakresie silnika ) a nie problem przy sprzedaż auta :cry: :cry:
Następna

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Inne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość