Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

<<

Don_Damiano

Posty: 23

Dołączenie: 31 Sty 2015 18:16

Post 02 Kwi 2015 22:55

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

Sorki, byłem na urlopie. Żadnego problemu z sondą nie było.
<<

sezam

Posty: 109

Dołączenie: 05 Wrz 2014 09:08

Post 16 Maj 2015 18:27

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

Jedno pytanie.
Czy Insignia 2.8v6 OPC w Automacie ma inna skrzynie niż zwykle 2.8v6, skoro można je krecic do 370KM(http://www.44tuning.pl/chip-tuning-opel ... utomatic-6)?

Forum Opel Insignia poleca:

<<

norbi333

Posty: 482

Dołączenie: 23 Paź 2013 18:40

Post 18 Maj 2015 21:49

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

Poczytaj w necie opinie o tej firmie.Na wykresy to bym patrzył z przymrużeniem oka.Co do różnic to ponoć różnica jest tylko w oprogramowaniu i wydechu.Ale czy na pewno?
Jest Insignia polift biturbo 227 koni i Insignia 2.0 Biturbo przedlift 236 koni
<<

mruwkaz11

Posty: 10

Dołączenie: 05 Paź 2014 15:14

Post 18 Maj 2015 22:50

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

Witam, z mojego doswiadczenia wiem że róznice miedzy ,,OPC" i nie ,,OPC" to tylko wydech i oprogramowanie - a dokladniej kilkanaście map jak wyprzedzenie zaplonu itd.

Ja swaja zwyklą 2.8 t mam zestrojoną na 365 koni i 596 NM z tym że mam pełny sportowy wydech( dowpipe od EDS) oraz duzy FMIC - a to jeszcze nie koniec projektu:D

pozdrawiam


norbi333 napisał(a):Poczytaj w necie opinie o tej firmie.Na wykresy to bym patrzył z przymrużeniem oka.Co do różnic to ponoć różnica jest tylko w oprogramowaniu i wydechu.Ale czy na pewno?
<<

sezam

Posty: 109

Dołączenie: 05 Wrz 2014 09:08

Post 19 Maj 2015 15:47

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

mruwkaz11 napisał(a):Witam, z mojego doswiadczenia wiem że róznice miedzy ,,OPC" i nie ,,OPC" to tylko wydech i oprogramowanie - a dokladniej kilkanaście map jak wyprzedzenie zaplonu itd.

Ja swaja zwyklą 2.8 t mam zestrojoną na 365 koni i 596 NM z tym że mam pełny sportowy wydech( dowpipe od EDS) oraz duzy FMIC - a to jeszcze nie koniec projektu:D

pozdrawiam


norbi333 napisał(a):Poczytaj w necie opinie o tej firmie.Na wykresy to bym patrzył z przymrużeniem oka.Co do różnic to ponoć różnica jest tylko w oprogramowaniu i wydechu.Ale czy na pewno?



Manual czy Automat?
<<

mruwkaz11

Posty: 10

Dołączenie: 05 Paź 2014 15:14

Post 19 Maj 2015 16:41

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

Ja posiadam Manual'a
<<

norbi333

Posty: 482

Dołączenie: 23 Paź 2013 18:40

Post 19 Maj 2015 19:38

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

mruwkaz11 napisał(a):
Ja swaja zwyklą 2.8 t mam zestrojoną na 365 koni i 596 NM z tym że mam pełny sportowy wydech( dowpipe od EDS) oraz duzy FMIC - a to jeszcze nie koniec projektu:D

]

Bardzo ciekawe,bo kumpel ma 2.8 T zrobione na 370 koni i znacznie więcej modzone niż tylko wydech i intercooler
Jest Insignia polift biturbo 227 koni i Insignia 2.0 Biturbo przedlift 236 koni
<<

norbi333

Posty: 482

Dołączenie: 23 Paź 2013 18:40

Post 19 Maj 2015 19:41

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

sezam napisał(a):

norbi333 napisał(a):Poczytaj w necie opinie o tej firmie.Na wykresy to bym patrzył z przymrużeniem oka.Co do różnic to ponoć różnica jest tylko w oprogramowaniu i wydechu.Ale czy na pewno?



Manual czy Automat?[/quote]

Obojętnie.Chociaż gdyby tak było to teoretycznie samym programem powinno się robić zwykłą na 350-360 koni,a jakoś nie bardzo to wychodzi
Jest Insignia polift biturbo 227 koni i Insignia 2.0 Biturbo przedlift 236 koni
<<

mruwkaz11

Posty: 10

Dołączenie: 05 Paź 2014 15:14

Post 19 Maj 2015 21:15

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

Pisałem wyzej ze programem i wydechem - wydech pozwala na obniżenie miedzy innymi temp spalin dziki czemu jesteśmy w stanie dużej utrzymać niut przez co wychodzi nam więcej koni... Ja na seryjnym osprzęcie zestroiłem na 305 koni i 503 NM ( czyli moment taki jak w OPC po tuningu) po zrobieniu wydechu w MG Motorsport wykrzesałem z niej( i co ciekawe na LPG) 345 km i 545NM, noi teraz wpadł DOWNPIPE oraz duży FMIC ( i udało się już wyciągnąć 365km i 596NM) a teraz czekam na wirnik 20T i bd robił turbinę hybrydowa - ale czy pójdzie więcej km to się okaże ponieważ tu już nie zbędne będzie wymiana wtryskiwaczy - no i pozostanie pytanie jak się zachowa sprzęgło i skrzynia - ale dam znać jak to wszystko wyszło
<<

norbi333

Posty: 482

Dołączenie: 23 Paź 2013 18:40

Post 19 Maj 2015 22:23

Re: Insignia OPC 2.8 325 KM - tuning silnika

Bardzo ciekawe,bo kumpel ma zmieniony cały układ wydechowy,fimc,turbo hybrydowe zrobione z ciepłej i zimnej strony oraz map sensor od evo i takie moce osiąga.Jedynie moment ma sporo większy
Co ciekawe w swojej vecrze opc 280 koni po zmianie fimc,programie i na turbinie hybrydowej również nie zbliżyłem się nawet do takich wartości.
Poza tym jakoś nie słyszałem ,żeby większy fimc dawał przyrosty mocy i to jeszcze takie jak u Ciebie.Daje tyle,że auto nie puchnie tak mocno i pozwala troszkę dłużej utrzymać moc.
A propo masz może wykresy swojego auta?
Jest Insignia polift biturbo 227 koni i Insignia 2.0 Biturbo przedlift 236 koni
PoprzedniaNastępna

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Tunning techniczny

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości